ASIAKASTYYTYVÄISYYS 9.1/10

ASIAKASTYYTYVÄISYYDEN HUIPPUARVOSANASTA HUOLIMATTA PALVELUIDEN KEHITTÄMINEN JATKUU

Kiitos asiakkaillemme, jotka antoivat meille asiakastyytyväisyyskyselyssä arvosanaksi mahtavan 9.1/10 (kysely toteutettiin lokakuussa 2022, arvosteluasteikko oli 0-10, vastausprosentti 50 %). Parannettavaa kuitenkin löytyy ja palveluiden kehittäminen meillä jatkuu. Itse uskon, että viestintää parantamalla pääsemme monissa asioissa kohti entistä parempaa palvelua. Asiakkaita on siis jatkossa syytä kuunnella entistäkin herkemmällä korvalla.

YKSIKIN TYYTYMÄTÖN ASIAKAS ON LIIKAA

Asiakastyytyväisyys syntyy sadoista ja tuhansista jokapäiväisistä asiakaskohtaamisista. Aina me ihmiset välillä mokataan ja se on ihan ok. Anteeksipyyntö, nopea puuttuminen laatupoikkeamaan ja asian ripeä selvittäminen asiakkaan kanssa yleensä auttavat korjaamaan tilanteen. Yksikin tyytymätön asiakas on silti liikaa ja siksi asiakastyytyväisyyttä on tutkittava hieman tarkemmin.

Tässä asiakastyytyväisyyskyselymme tulokset eri osa-alueittain:
– Varastokäsittelyn laatu 9/10
– Huolitsijoiden ammattitaito  9,2/10
– Ystävällinen asiakaspalvelu 9,5/10
– Joustaminen (esim. pyhätyöt, ylityöt) 8,8/10
– Johdon asiantuntemus 9,4/10
– Johto/myynti reagoi nopeasti kyselyihin 9,3/10
– Reklamaatioiden käsittely 8,8/10
– Kuinka todennäköisesti suosittelet Cargo Handling Groupia verkostollesi? 9,5/10 

LISÄÄ JOUSTAMISTA JA REKLAMAATIOIDEN KÄSITTELYYN PARANNUSTA

Heikoimmat arvosanat saimme joustamisesta (8.8/10) ja reklamaatioiden käsittelystä (8,8/10). Näiden molempien osa-alueiden parantamiseksi tarvitaan parempaa viestintää. Minkälaista joustoa asiakkaat meiltä odottavat? Tarvitaanko laajempia palveluaikoja tai palveluiden parempaa räätälöintiä asiakaskohtaisesti? Tätä aiomme kysyä asiakkailtamme. Reklamaatioiden ja kaikenlaisten laatupoikkeamien selvittämistä meidän pitää parantaa. Laatupoikkeamat tulee selvittää mahdollisimman ripeästi ja jos prosessi meistä riippumattomista asioista kestää, prosessin etenemisestä täytyy pitää asiakasta entistä paremmin informoituna. Parempi viestintä on siis lääke tähänkin.

Samankaltaiset artikkelit

  • KOUVOLA CARGO HANDLING 20 VUOTTA

    20 VUOTTA CARGO HANDLINGIN MATKASSA 7.7.2023 Kouvola Cargo Handling täytti 20 vuotta. En aio pitää historialuentoa, mutta kerron miltä on tuntunut olla mukana Cargo Handlingin matkassa ja firman tarinaa tekemässä lähes alkutaipaleelta asti. URASIIRTO HELSINGIN EROTTAJALTA KOUVOLAAN Olen itse ollut firman perustamisesta lähtien yksi Cargo Handling Groupin osaomistajista ja vuodesta 2006 lähtien mukana myös yrityksen…

  • MITEN PÄRJÄÄMME MUUTOKSESSA?

    VAIN MUUTOS ON VARMAA Ukrainan sodan alkaminen ja siitä seurannut logistiikan muutos näkyi meidän yrityksessämme nopeasti. Ajattelin aluksi, että nyt kaikki työt loppuvat ja että miten tästä selvitään. Oma isäni on johtanut kuljetusliikettä (TransPeltola) ja ollut mukana Venäjän liikenteessä jo 1980-luvulta lähtien. Hän totesi heti, että todellakin tästä selvitään ja että ollaan sitä oltu pahemmissakin…

  • MIRA MYNTTINEN ON UUSI ASIAKKUUS PÄÄLLIKKÖMME

    ASIAKKUUSPÄÄLLIKKÖ VAHVISTAA CARGO HANDLING GROUPIN MYYNTIÄ Joulukuussa 2023 Cargo Handling Groupin myyntitiimiin liittyi uusi asiakkuuspäällikkömme Mira Mynttinen. ”Uskalsimme rohkeasti lähteä vahvistamaan Cargo Handling Groupin myyntiä ja asiakkuuksien hallintaa, vaikka maailmantaloudessa on nyt epävakauksia ja geopoliittisia jännitteitä. Meillä Cargolla katse on eteenpäin, kuten aina”, Cargo Handling Groupin myyntijohtaja Anu Kujansuu kertoo. Asiakkuuspäällikkö Mira Mynttinen vahvistaa omalla…

  • KONTTIJUNAN LASTAUS ON TIIMIPELIÄ

    Kun kuulen junan viheltävän konttijunan lähdön merkiksi, tulee aina sama hieno tunne, että olen saanut olla mukana viemässä maailman parhaita suomalaisia vientituotteita maailmalle. Aasiaan olemme kuljettaneet mm. sahatavaraa, sellua ja pakkauskartonkia. Konttijunan koko kapasiteetti (40-60 x 40′ konttia/juna) on varattu yhdelle asiakkaalle, jolloin juna voidaan liikkuu yhtenä kokonaisuutena Vaikka konttijunan lähtö on aina aika juhlallinen…

  • SIDE LOADER NOSTAA KONTIT OMILLA NOSTUREILLAAN

    MERIKONTTIEN NOSTOT KÄTEVÄSTI ILMAN ULKOPUOLISTA NOSTOKALUSTOA Cargo Handling Group ja oma kuljetusliikkeemme TransPeltola ovat vuosi vuodelta profiloituneet yhä selvemmin konttikuljetusten asiantuntijana. Konttikuljetuksen lisäksi tarjoamme asiakkaillemme varastologistiikan palveluita ja mm. konttien käsittelyyn ja purkamiseen liittyviä palveluita, joissa käytetään usein erikoiskalustoa. TransPeltola hankki kalustoonsa ensimmäisen side loader perävaununsa vuonna 2022. Side loader perävaunu hoitaa merikonttien nostot omilla…

  • LASTAUS- JA PURKUPALVELUILLE KYSYNTÄÄ SATAMASSA

    BULK-TAVARAN KÄSITTELY KESKITTYI HAMINAAN Cargo Handling Group perusti toimipisteen Haminan satamaan maaliskuussa 2022 heti Ukrainan sodan alettua. Monella Cargon asiakkaalla oli ennen sotaa vientiä tai tuontia Venäjältä, mutta heti sodan alettua, tavaravirroille alettiin nopeasti etsiä uusia kuljetusreittejä. Haminan satama osoittautui hyväksi tukikohdaksi Cargo Handling Groupille ja monelle asiakkaallemme. Etenkin bulk-tavaran käsittely on keskittynyt yhä enemmän…